قیمت دستگاه‌ لیزر به همراه خرید و فروش قسطی

خرید و قیمت دستگاه لیزر موهای زائد نو و دست دوم برای متخصصین پوست و مو و سرمایه‌گذاران کلینیک‌ و مطب‌ زیبایی، تصمیمی مهم و قابل توجه جهت توسعه کسب و کار محسوب می‌شود. امروزه با توجه به تنوع دستگاه‌‌های لیزر موجود در بازار، انتخاب دستگاه لیزر حرفه‌ای بدن،چالش‌ بزرگی برای خریداران به همراه دارد .بدلیل نواسانات ارزی قیمت دستگاه لیزر و قطعات موجود، به طور قابل توجهی افزایش یافته است و شناخت کافی و تخصصی پیش از خرید،امری مهم و ضروری به شمار می‌آید. فروشگاه کادا طب در این مسیر پر پیچ خم، همواره سعی دارد تا به عنوان مشاور و راهنما در کنار شما حضور داشته تا شما متخصصین عزیز را به هدف و غایت نهایی( انتخاب دستگاه لیزر) برساند.

بهترین دستگاه لیزر

برای خرید دستگاه لیزر نیاز به مشاوره داری؟

اگر در انتخاب، خرید و قیمت دستگاه لیزر برای کلینیک زیبایی و مطب پوست و موی خود نیاز به راهنمایی دارید، با کارشناسان فروشگاه کادا طب تماس بگیرید. ما بهترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهیم داد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی، با ما در ارتباط باشید.

ویدیو بررسی تخصصی عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه لیزر

ویدیو زیر حاوی نکات طلایی و اثرگذار در خرید و قیمت دستگاه لیزر حرفه ای بدن (نو و دست دوم)  هست که در مدت زمان 4 دقیقه و 53 ثانیه تهیه شده است.

خرید و فروش دستگاه لیزر نو و دست دوم

جدول مقایسه قیمت دستگاه لیزر مطبی و کیلنیکی 1403

قیمت ها بر اساس قیمت دلار 60 هزار تومان محاسبه شده است.

نوع دستگاه لیزر قیمت دستگاه لیزر(تومان)
دستگاه لیزر الکساندرایت از 2.500.000.000 تا 6.000.000.000
دستگاه لیزر دایود از 290.000.000 تا 1.000.000.000
دستگاه لیزر SHR از 210.000.000 تا 300.000.000
دستگاه لیزر سالنی از 290.000.000 تا 1.000.000.000
دستگاه چهار طول موج از 290.000.000 تا 1.000.000.000

خرید بهترین دستگاه لیزر در کادا طب

انواع دستگاه لیزر بدن حرفه ای

امروزه، دستگاه‌های لیزر برای کاهش موهای زائد انواع بسیار متنوعی دارند. این دستگاه‌ها با توجه به کارآیی و طول موجی که دارند، از اسامی متفاوتی برخوردار هستند. این تنوع در دستگاه‌های لیزر به افراد امکان می‌دهد که بر اساس نیازها و وضعیت پوستی مشتریان خود، بهترین گزینه را برای کاهش موهای زائد آنها انتخاب کنید.

دستگاه لیزر Alexandrite

دستگاه لیزر الکساندرایت با استفاده از طول موج 755 نانومتر، حذف موهای زائد اثربخش و دائمی را ارائه می‌دهد. این دستگاه به طور خاص برای هدف قرار دادن ملانین موجود در فولیکول‌های مو طراحی شده است، که این عمل باعث تخریب فولیکول‌ها و جلوگیری از رشد مجدد موها می‌شود. با بهره‌گیری از  تکنولوژی الکس، مناسب برای افراد با انواع پوست‌های مختلف (به جز پوست‌های بسیار تیره) می‌باشد. این دستگاه با دقت بالا و عملکرد بهینه، امکان حذف موهای زائد در مناطق مختلف بدن را فراهم می‌کند، و به عنوان یک راهکار قابل اعتماد برای روش‌های دائمی حذف موهای زائد در صنعت زیبایی شناخته شده است.

مزایای لیزر الکس

  • سرعت شات بالا
  • عوارض جانبی کم
  • طول موج مناسب

معایب الکساندرایت

  • هزینه نگهداری بالا
  • مناسب نبودن برای پوست های تیره
  • قیمت دستگاه بالا

دستگاه Diode

دستگاه لیزر دایود با استفاده از طول موج 808 نانومتر، روشی موثر و دائمی برای حذف موهای زائد ارائه می‌دهد. این دستگاه با مکانیزم جذب انتخابی توسط ملانین موجود در فولیکول مو، به طور گزینشی فولیکول‌های مو را در فاز رشد (آناژن) هدف قرار داده و آنها را از بین می‌برد. برخلاف تصور رایج، لیزر دایود برای انواع پوست، از جمله پوست‌های تیره و نژادهای آسیایی، مناسب است. در واقع، این دستگاه بهترین جوابدهی را بر روی پوست‌های سبزه تیره نشان می‌دهد.

مزایا دایود

  • سودآوری بالا
  • بازگشت سرمایه سریع
  • طول عمر زیاد

معایب دستگاه دایود

  • هزینه نگهداری و تامین بالا
  • ضعف در حذف موهای نازک

دستگاه SHR

دستگاه SHR (Super Hair Removal) یکی از معتبرترین دستگاه‌های استفاده شده در کلینیک‌های زیبایی برای کاهش موهای زائد است. این دستگاه از تکنولوژی IPL (نور پالس شدید) برای حذف موهای زائد به طور دائمی استفاده می‌کند. به جای استفاده از پرتو لیزر متمرکز، دستگاه SHR پالس‌های نور گسترده را بر روی ناحیه مورد نظر تابانده و با افزایش دمای فولیکول‌های مو، رشد آن‌ها را متوقف می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه اس اچ آر

  • ایمن و موثر برای انواع پوست
  • سرعت شات بالا
  • درد کمتر

معایب دستگاه اس اچ ار

  • هزینه نگهداری بالا
  • نیاز به جلسات بیشتر

جدول مقایسه دستگاه لیزر کیلنیکی و مطبی از منظر مزایا، معایب و کاربرد

جدول زیر به مقایسه ی دستگاه لیزر موهای زائد از نظر مزایا، معایب و کاربرد کهاز پارامترهای مهم قیمت دستگاه لیزر به حساب می‌آید، پرداخته است:

نام دستگاه

طول موج

مزایا

معایب

کاربردها

مثال دستگاه‌ها

الکساندرایت

755 نانومتر

مناسب برای پوست‌های روشن - موثر برای موهای ضخیم و تیره

سرعت پایین- درد بیشتر - احتمال سوختگی پوست‌های تیره

حذف موهای زائد زیر بغل - بیکینی - خط بیکینی - ساق پا

GentleLase Pro, Candela GentleMax Pro, Apogee Elite

دایود

808 نانومتر

عمق نفوذ بالا - سرعت بالا مناسب برای انواع پوست - درد کمتر

نیاز به جلسات بیشتر

حذف موهای زائد پاها - کمر - بازو - سینه - پشت

Titanium, platinium, paradais

SHR

400 تا 1200 نانومتر

درد بسیار کم - مناسب برای پوست‌های حساس - سرعت بالا

اثربخشی کمتر - نیاز به جلسات بیشتر

حذف موهای زائد صورت - دست‌ها - نواحی حساس

X1, rioxy, medilite

IPL

400 تا 1200 نانومتر

مناسب برای انواع پوست و مو - کاربردهای متنوع

سرعت پایین- اثربخشی کمتر - نیاز به جلسات بیشتر

جوانسازی پوست - درمان لک‌های پیری - درمان ضایعات عروقی - رفع چین و چروک

Apolomed, gsd, genesis

عوامل موثر بر خرید و قیمت دستگاه لیزر

خرید دستگاه لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به صورت تخصصی به تشریح این عوامل می‌پردازیم:

فناوری لیزر

  • لیزرهای مختلفی با طول موج‌ و کاربردهای مختلف وجود دارند. به طور کلی، لیزرهای با طول موج کوتاه تر (مانند لیزر الکساندرایت) که دارای منبع تولید جامد می‌باشد از بقیه دستگاه های لیزر گرانتر است
  • لیزرهای با طول موج بلندتر (مانند لیزر دایود) توسط منابع نیمه هادی ایجاد می‌شود.
  • یک نکته مهم در مورد طول موج اندیاگ که یک طول موج کمکی می‌باشد این است که این طول موج توسط هر سه منبع تولید گازی، جامد و نیمه هادی ایجاد می‌شود.

مارک دستگاه لیزر

برند و مارک از عوامل مهم خرید و بازاریابی تجارت جهانی محسوب می‌شود. در دستگاه لیزر نیز مارک و شرکت تولید کننده تاثیر به سزایی بر فروش دستگاه به متخصصین و پزشکان دارد. از این رو برند دستگاه از عوامل مهم و تاثیر گذار بر خرید دستگاه لیزر می‌باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

دستگاه‌های لیزر با گارانتی و خدمات پس از فروش بهتر، معمولاً قیمت بالاتری دارند. گارانتی و خدمات پس از فروش، خیال شما را از بابت کیفیت و عملکرد دستگاه راحت تر می‌کند.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

تعیین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و نمیتوان به طور قطع یک دستگاه خاص رو به عنوان برترین معرفی کرد. برای خرید بهترین دستگاه لیزر باید به چند عامل مهم توجه کرد:

  1. کاربری ساده و راحت: یکی از ویژگی های مهم دستگاه لیزر کاربری ساده و راحت آن است. راحتی کار با دستگاه توسط اپراتور، دسترسی سریع و آسان باشد.
  2. اسپات سایز: قطر پرتو لیزر در محل برخورد با پوست در مهندسی پزشکی به عنوان اسپات سایز معرفی می‌شود. قطر پرتو لیزر فاکتوری اساسی در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد است. این پارامتر بر سرعت و دقت تاثیر مستقیم می‌گذارد. اسپات سایز بزرگتر سرعت را به دلیل پوشش بیشتر در هر پالس افزایش می‌دهد و برای نواحی وسیع مانند شکم مناسب است، اما دقت کمتری در نواحی ظریف‌تر مانند لب دارد. در مقابل، اسپات سایز کوچکتر دقت را بالا برده اما سرعت را کاهش می‌دهد. نکته حائز اهمیت، تطابق توان اپتیکال دستگاه با اسپات سایز است. انتخاب نادرست می‌تواند منجر به عوارض جانبی شود.
  3. توان خنک سازی دستگاه و سطح پوست متقاضی: در لیزر موهای زائد، برودت و کاعهش دما نقشی اساسی در کاهش درد، سوزش و قرمزی و ایمنی فرایند ایفا می‌کند. به همین دلیل، انتخاب دستگاه لیزری که علاوه بر خنک کردن خود دستگاه، از سیستم خنک سازی پوست بهره‌مند باشد، در قیمت دستگاه لیزر حائز اهمیت می‌باشد.
  4. ارگونومی بودن هندپیس دستگاه: هندپیس، بخش مهم دستگاه لیزر موهای زائد است، ارگونومی بودن هندپیس دستگاه لیزر نقشی اساسی در خرید دستگاه لیزر ایفا می‌کند به دلیل راحتی کار اپراتور، دقت عمل، سرعت کار و کاهش عوارض جانبی؛ هندپیس مناسب با وزن کم، سیستم خنک کننده قوی، سرعت عمل بالا و قابلیت تعویض سری، تجربه‌ای خوشایند برای اپراتور و زیباجو به ارمغان می‌آورد.
  5. استعلام دستگاه: استعلام از سایت http://imed.ir/ جهت اصالت شرکت سازنده دستگاه لیزر یا شرکت وارد کننده از مهمترین کارهایی است که باید قبل از خرید دستگاه لیزر انجام شود.

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

خرید دستگاه لیزر مو به صورت قسطی

با نوسانات بی‌سابقه قیمت دلار و یورو، تهیه تجهیزات پزشکی، به‌ویژه دستگاه لیزر، به دغدغه‌ای بزرگ برای صاحبان کیلنیک تبدیل شده است. افزایش نامتعارف قیمت‌ها سبب شده تا پزشکان و کلینیک داران نتوانند دستگاه به روز و با کیفیت تهیه کنند. در این شرایط، خرید دستگاه لیزر دست دوم به‌عنوان راه حلی هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه، مورد توجه قرار می‌گیرد. با خرید دستگاه لیزر دست دوم و کار کرده، می‌توانید با هزینه‌ای کمتر، کیلنیک خود را تجهیز کنید و نسبت به همکاران خود مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشید.

کادا طب بهترین فروشگاه خرید و فروش دستگاه لیزر

فروشگاه کاداطب با سابقه‌ای درخشان بیش از 10 سال در زمینه خرید و فروش دستگاه‌های لیزر و تجهیزات پزشکی، به عنوان مرجعی تخصصی و پیشرو در این حوزه شناخته شده است. این شرکت با کسب رضایت 90 درصدی مشتریان، جایگاه خود را به عنوان بزرگترین مرجع خرید و فروش دستگاه های لیزر، لاغری و زیبایی نو و دست دوم در ایران تثبیت کرده است. در ادامه به برتری‌های شرکت کاداطب می‌پردازیم:

  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از دستگاه های لیزر کارکرده
  • قیمت واقعی، رقابتی و گارانتی معتبر
  • مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش
  • تعمیر و نگهداری تخصصی دستگاه

دستگاه لیزر تماسی بهتره یا غیر تماسی

ویژگی‌هادستگاه تماسیدستگاه غیر تماسی
استهلاکپایینبالاتر
قیمتپایین‌تربالاتر
قطعاتهمه قطعات در یک دستگاه بدون نیاز به کولینگ و دستگاه‌های جانبینیاز به کولینگ و دستگاه‌های جانبی
کاربریساده‌ترپیچیده‌تر
دردکمتربیشتر
انتقال بیماریعدم انتقال بیماری‌های پوستی و مقاربتی به دلیل تماس نداشتناحتمال انتقال بیماری‌های پوستی و مقاربتی
سریسری شخصی برای هر فرداستفاده مشترک از سری
نیاز به ژل خنک‌کنندهندارددارد
اثربخشیبالامتغیر

برای اطلاعات بیشتر در این موضوع به مقاله دستگاه لیزر با ژل و  بدون ژل مراجعه کنید.

تفاوت و فرق دستگاه های لیزر کیلنیکی و مطبی با سالنی

 تفاوت های عمده‌ای بین دستگاه‌ لیزر سالنی و دستگاه‌های لیزر کیلنیکی وجود دارد که مهم ترین تفاوت این نوع دستگاه ها توان خروجی آنهاست.  دستگاه‌ لیزر سالنی به طور معمول توان خروجی کمتری (حدود 20 ژول بر سانتی‌متر مربع) دارند، در حالی که دستگاه‌‌های لیزر مطبی و کیلنیکی از توان خروجی به مراتب بالاتری برخوردار هستند. استفاده از این توان خروجی بالا به دلیل خطراتی که به همراه دارند، نیازمند مجوز و نظارت پزشکی است. در ایران، به دلیل مسائل ایمنی، تاکنون مجوز استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد در سالن‌های آرایشی صادر نشده است. به همین خاطر، صرفا مراکز پزشکی و کلینیک‌های تخصصی مجاز به ارائه این خدمات هستند. البته امکان دارد در سال 1403 ایران هم مانند کشور ترکیه اجازه استفاده از دستگاه‌های لیزر را به سالن های آرایشی بدهد. 

تفاوت دستگاه لیزر شاتی و رولی

  • لیزر شاتی با قدرت بالا و به صورت پالسی عمل می‌کند و در هر پالس، نقاط مورد نظر را هدف قرار می‌دهد. این روش برای مناطق بزرگ بدن مانند پاها، دست‌ها و پشت مناسب است و به دلیل قدرت بالا، سرعت عمل بالایی دارد.
  • لیزر رولی قدرت کمتری دارد و لیزر را به صورت مداوم و رولی بر روی پوست حرکت می‌دهد. این روش برای مناطق کوچکتر بدن مانند صورت، زیر بغل و بیکینی مناسب است و به دلیل قدرت کم، درد کمتری دارد.

مقایسه دایود الکساندرایت و اندیاگ با همنحوه کارکرد دستگاه‌های لیزر موهای زائد

دستگاه‌های لیزر موهای زائد به دو روش IPL و طول موج کار می کنند که هر کدام مزایا و معایب و طرز کار متفاوتی دارند. در اداه به صورت کامل هر دو نوع کارکرد را بیان می کنیم:

معرفی روش IPL

IPL مخفف Intense Pulsed Light که به معنی نور پالسی شدید است. این روش از طیف وسیعی از طول موج‌های نور (معمولاً بین 500 تا 1200 نانومتر) برای درمان مشکلات مختلف پوستی و حذف موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد. SHR و IPL انواع دستگاه‌های لیزری هستند که از این روش استفاده میکنند. معروف ترین این دستگاه ها از SHR می توان به SHR-X1 و از IPL می‌توان به مدوپلی اشاره کنیم.

معرفی طول موج

هر طیف نوری ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. شاید به طور عامیانه بتوانیم بخشی از طیف نور را با رنگ آن‌ها بیان کنیم، اما این فقط بازه محدودی از این طیف گسترده نوری را شامل می‌شود. طیف طول موجی که برای حذف موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرد در بازه 750 تا 1064 ( که در میان مردم به عنوان فرو سرخ شناخته میشود) می‌باشد.

  • طول موج 755(الکس)
  • طول موج دایود 808
  • طول موج اندیاگ 1064

 

شرکت کردن کاداطب در نمایشگاه ایران هلث 1403

 

سوالات متداول

ویرایش محتوا
  • قیمت: دستگاه‌های لیزر دست دوم قیمت پایین‌تر نسبت به دستگاه‌های نو دارند.
  • کارکرد: دستگاه‌های لیزر دست دوم کارکرد مشخصی دارند و ممکن است گارانتی نداشته باشند.
  • کیفیت: کیفیت دستگاه‌های لیزر دست دوم به میزان کارکرد، شرایط نگهداری و تعمیرات آنها بستگی دارد.
  • خدمات پس از فروش: خدمات پس از فروش برای دستگاه‌های لیزر دست دوم محدودتر است.
ویرایش محتوا
  • مدل و برند دستگاه: مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و قطعات یدکی آن به راحتی در دسترس باشد.
  • میزان کارکرد: دستگاهی را انتخاب کنید که کارکرد مناسب داشته باشد و عمر مفید آن به پایان نرسیده باشد.
  • سلامت فنی: دستگاه را به طور کامل بررسی کنید و از سلامت فنی آن اطمینان حاصل کنید.
  • سال تولید: دستگاه های که سال تولید جدید تری دارند از کیفیت بالاتری برخورد دار هستند.
ویرایش محتوا

خیر، دستگاه های دست دوم هیچ تفاوتی با دستگاه های لیزر نو ندارند زیرا این دستگاه به صورت تخصصی بازرسی می شود و اگر خرابی یا مشکلی از دستگاه دیده شود به صاحب قبلی آن برگردانده می‌شود.

ویرایش محتوا

برای اینکه خیال شما مشتریان عزیز را از سالم بودن دستگاه های لیزری که از شرکت کاداطب خریداری کرده اید. ما این دستگاه ها را تا دوماه گارانتی می‌کنیم.

ویرایش محتوا

با خرید دستگاه لیزر موهای زائد از کاداطب، می‌توانید با اطمینان کامل از کیفیت و اصالت دستگاه خود استفاده کنید و از خدمات پس از فروش جامع ما بهره‌مند شوید.